Výběrové řízení na obsazení pozice tajemnice/tajemníka městského úřadu
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Starosta města Heřmanův Městec
vyhlašuje
v souladu s §7 odst. 1 písm. a) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů, v platném znění,
výběrové řízení na obsazení pozice tajemnice/tajemníka městského úřadu
Název územního samosprávného celku: město Heřmanův Městec
Druh práce: vedoucí úřadu
Předpokládaný nástup: 1. července 2024
Druh pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou, zkušební doba 6 měsíců
Místo výkonu práce: správní obvod Městského úřadu Heřmanův Městec
Platové zařazení: 12. platová třída (odměňování dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce v platném znění, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací, v platném znění)
Charakteristika vykonávané činnosti:
- plnění úkolů tajemníka dle § 110 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
- zajišťuje výkon přenesené působnosti obce s výjimkou věcí, které jsou zákonem svěřeny radě obce nebo zvláštnímu orgánu obce,
- zodpovídá za plnění úkolů obecního úřadu v samostatné působnosti i přenesené působnosti starostovi,
- plní úkoly uložené radou města a zastupitelstvem města,
- zajišťuje pracovněprávní vztahy zaměstnanců města,
- připravuje, popř. spolupracuje na tvorbě vnitřních směrnic, pravidel a závazných postupů,
- připravuje a kontroluje podklady pro jednání rady města a zastupitelstva města, účastní se jejich jednání s hlasem poradním,
- zodpovídá za podávání informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o právu na informace, v platném znění,
- zodpovídá za přípravu a průběh voleb
- spolupracuje s obcemi ve správním obvodu a s dalšími správními orgány;
Zákonné požadavky na uchazeče:
dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů, v platném znění:
- státní občan ČR, u cizích občanů trvalý pobyt v ČR,
- dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka,
- bezúhonnost v dosavadním životě;
dle § 5 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů, v platném znění:
- nejméně tříletá praxe jako vedoucí zaměstnanec, nebo při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku, nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, nebo ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce,
- délka praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce;
dle § 2 a § 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČSFR, ČR a SR, v platném znění:
- není evidován jako osoba uvedená v § 2 odst. l tohoto zákona,
- skutečnosti uvedené v § 2 odst. l písm. a) a b) tohoto zákona dokládá uchazeč osvědčením vydaným Ministerstvem vnitra ČR, skutečnosti uvedené v § 2 odst. l písm. d) až h) čestným prohlášením (nepředkládá uchazeč narozený po 1.12.1971),
Další požadavky:
- organizační, řídicí a komunikační schopnosti,
- vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, důkladnost a spolehlivost,
- samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, profesionální vystupování a emoční stabilita, umění jednat s lidmi, průběžné vzdělávání,
- znalost práce na PC,
- řidičský průkaz skupiny B;
Výhodou:
- magisterský nebo bakalářský studijní program obor ekonomický, veřejná správa nebo právní,
- osvědčení o složení zkoušky odborné způsobilosti z obecné části,
- praxe ve veřejné správě;
Nabízíme:
- finanční ohodnocení dle zákona,
- zaměstnanecké benefity (stravenky, sociální fond),
- pravidelné vzdělávání, školení a rozšiřování znalostí v oboru,
- pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, sick day,
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka,
- datum a podpis uchazeče, telefonní kontakt, e-mail;
K přihlášce se připojí tyto doklady:
- profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- motivační dopis,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- osvědčení MV ČR a čestné prohlášení ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb., osvědčení ani čestné prohlášení nepředkládá uchazeč narozený po 1.12.1971,
- čestné prohlášení o splnění předpokladů dle 5 § zákona č. 312/2002 Sb.,
- souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení;
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat osobně nebo poštou na podatelně Městského úřadu Heřmanův Městec, Havlíčkova ul. 801, nejpozději do 16. února 2024 do 12.00 hod. Obálka bude označena „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ TAJEMNÍK/TAJEMNICE-NEOTVÍRAT“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Heřmanův Městec dne 10.1.2024
Ing. Aleš Jiroutek,
starosta města
Vyvěšeno dne:
Sejmuto dne:
Zveřejněno: 14.01.2024
Staženo: 31.12.2199
NOVINKY
Novoroční přání a shrnutí roku 2024
02.01.2025
Uzavření obecního úřadu
30.12.2024
Stočné pro kalendářní rok 2025
30.12.2024
Tříkrálová sbírka
30.12.2024
Betlémské světlo
22.12.2024
Rozpočet obce Kostelec u Heřmanova Městce pro rok 2025
20.12.2024
Rozpočtové opatření 6/2024
20.12.2024
Rozpočtové opatření 7/2024
20.12.2024
Stočné pro kalendářní rok 2025
19.12.2024